The Shining Star
One Hour
Friday 20 May 2016,


Terima kasih sebab beri peluang pada saya, orang pertama selepas family awak dapat tengok awak berubah wajah hihi, orang terakhir selepas family awak dapat jumpa awak sebelum awak balik ke Mersing. Suatu peluang yang mahal bagi saya untuk harini. Terima kasih sangat-sangat sayang.

Tapi satu benda saya nak awak tahu, saya tak marah saya tak merajuk sikit pun dekat awak. Awak, saya cuma kecewa kenapa masing-masing tak lekat dekat minda yang ada benda penting petang tadi yang dua-dua sebenarnya idamkan dalam diam. Tapi pengakhirannya, awak tak merasa pun. Untuk pengetahuan awak, saya tak sentuh sikit pun benda tu dan saya terus buang. Saya kecewa sangat sebab sepatutnya dia berada di pihak awak pada waktu tu.

Tapi selepas semua, saya sedar. Awak kecil hati dengan "perkataan" yang keluar dari mulut saya. Saya tahu pedih sangat untuk awak telan. Ini salah satu sebab kenapa saya tak boleh nak bercakap bila saya marah. tapi kadangkala awak lebih suka untuk saya luahkan berbanding saya simpan. Tapi keadaan petang tadi, bagi saya lah mungkin awak tak bersedia untuk dengar luahan hati saya.

Saya minta maaf sebab saya menyinggung perasaan awak teramat dalam. Terima kasih sebab beri saya peluang hargai awak dalam masa satu jam terakhir keberadaan awak di Melaka.

Esok pergi holiday, jangan lupa saya. Jangan lupa diri. Itu yang penting hihi.

Sayangggggg awak.



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello, welcome to my offical blog. Don't judge me before you know about me. Step here and do follow me. Thank you :)



ABOUT STUFF ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha