The Shining Star
Anugerah Terindah
Wednesday 27 January 2016,



Setiap hubungan yang ada atas muka bumi ni pasti ada masalah, pasti ada cabaran, pasti ada dugaan. Baik hubungan dalam family, kawan-kawan, saudara-mara and of course our relationship too. Bohong kan kalau takde masalah langsung. Siakap sembohong. Tapi setiap masalah yang kita lalui, kita dapat atasinya dengan baik (kadang kurang baik hehe..)

Kadang rasa diri ni tak layak sangat nak dibandingkan dengan awak. Setiap kali ada masalah, awak akan mainkan watak lelaki penyayang dan cool tak mudah marah, saya pula akan mainkan watak perempuan meroyan hilang anak. Selalu kan macam tu? Kalau mood baik (gila) je saya akan membawa watak isteri penyayang dunia akhirat. Tapi tu kalau seratus baru jumpa satu (hoho jahatnya aku) Tapi nak buat macam mana tak? Reality kehidupan macam tu. Watak dalam Drama Sha&Shah pun macam tu.

Terfikir juga nak berubah jadi watak isteri penyayang TETAPI lain jadinya. Hmm awak akan maintain cool bawa watak awak tu (good job sayang *big applause*) Hehehe selalu kan mengadu dekat awak "saya nak sangat jadi macam awak. cool je" "saya nak sangat ubah perangai saya macam awak" At last awak akan balas "awak jadilah diri awak sayang. saya tak marah pun awak macam tu" Haaaa tengok !!!!! Watak suami penyayang lagi. Hmm malu diri saya nak dibandingkan dengan awak. Nafsu amarah syaithooonnn laknatullah ni lah yang kadang buat saya mengamuk macam perempuan gila meroyan anak kena culik buang dalam longkang. (tu melampau fiza hahah k k joke)

Selepas keluar dari kandungan ibu kita bersama, saya sedar saya memang kena stay watak ni. Sebab kalau awak bawa watak saya, mesti tak jadi punya (heheh tak kelako lah fiza) saya bersyukur I already knew you before betina jalang luar sana kenal awak. (yess I'm a winner *big applause*) kalau betina betinuk luar sana kenal awak dulu, mesti saya lifeless (mungkin). Bukan aa, mungkin saya tak kenal lah siapa awak sekarang hehe. Bila waktu dan ketika ni mula muncul di benak paleotak saya, saya sedar awak anugerah terindah untuk saya yang Allah kurniakan selepas ayah ibu dan adik-beradik saya yang lain.

Saya tak minta banyak awak. Saya minta nanti hantaran saya RM 200, 000.00 taw taw disertakan sepersalinan barang kemas dari Habib Jewels. Hahahahahahaha tak lah, saya melawak jeeeeee. Saya minta awak jangan pandang perempuan lain. Tu jeeeeee mok. Saya ni tak lah sesempurna perempuan melayu terakhir (mungkin tak wujud lagi pada zaman globalisasi ni) saya akui saya ni degil (sikit) tapi saya tahu awak kenal bahagian mana degil saya tuuuu. Lagi-lagi time solat isya' hehehehehe, tapi awak berjaya mematah riukkan degil saya tu. Terima kasih daun kali, saya nak Mc Flurry. Saya tak nak awak give up di tengah jalan. Hopefully this relationship end up with halal way...

Aamiin In Shaa Allah.....................................

p/s : hantaran tu kalau boleh nak lebih (hahahahaha gurau k awak gurau)




Disclaimer
Bonjour fellas


Hello, welcome to my offical blog. Don't judge me before you know about me. Step here and do follow me. Thank you :)



ABOUT STUFF ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha